سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

         ستاره شناسان آلمانی توده ای ابری از گرد وغبارستاره ای را درکهکشان راه شیری کشف کرده اند که بووطعم میوه جنگلی تمشک رادارد.

توده ی ابری محتوی ماده شیمیایی به نام «اتیل ستونی» است.

این توده دارای تشعشع های الکترومغناطیسی است.

 نتایج تجزیه ماده(اتیل ستونی) این ماده شامل:

کربن،ا کسیژن وهیدروژن است؛ که این سه عنصر در تشکیل اسید آمینه شرکت دارند وهمچنین توده ابری محتوی ماده کشنده ای به نام (ان-پروپیل سیانید)

است که پژوهشگران می گویند:«این ماده تاکنون در فضا پیدا نشده بود)






تاریخ : سه شنبه 91/4/20 | 12:26 عصر | نویسنده : فاناز...!!! | نظرات ()

            انسان اشرف مخلوقات است ولی به نظر شما چند نفر از کسانی که انسان بودنرا با جسم فیزیکی به یدک میکشند انسانند.هیچ فکر کرده ای وقتی خداوند انسان را خلق کرد چرا عقل بالا ی سر قرار داده است.برای اینکه از بالا همه چیز ببینی ودرک کنی .انسانها اگر بخواهند می توانند دگرگونی را در خود بوجود آورند .وانسان شوند نه انسان به معنی کلمه به معنویات انسانی فکر کنند .

        آیا کسانی می خورند ومی خوابند و کلمه انسان رابر جسسم خود آذین بسته اند به درایت انسان بودن رسیده اند می توانند باشند و نیستند از گفتار ورفتارشان وطرز تفکراتشان ناراحتم ،میتوانند در درون خود انقلاب کنند خود را باور کنند به درک کامل برسند ولی متائسفانه گستردگی عقلی خود را به تکامل نمیرسانند ودر راه انسانیت در جا میزنند.

     چه قدر زیبا می شد اگر مردم من به درک عقلی میرسیدند و کلمه زیبای انسان بودن را به دنبال جسسم فیزیکی خود نکشانند می توانند بهترین باشند ولی افسوس.....وقتی درک عقلی انسان ها با لا میرود همه چیز زیبا میشود احساس رضایت میکنند.

     در زندگی انسانها خوب وبد حلال وحرام جایگاه خاصی دارد من معتقدم انسان نما نباشیم بله انسان باشیم به معنا خاص ....از همه چیز خوب ها را یاد بگیریم و در زندگی حلاوت خوب بودن را بچشیم .

                                    سخت نیست امتحان کنید.






تاریخ : شنبه 91/4/3 | 9:33 عصر | نویسنده : فاناز...!!! | نظرات ()

     وقتی خداوند انسان را خلق کرد برای هدایتش همه چیز فراهم کرد از جمله پیامبران، یکی از نکاتی مارا از دیگر ملتها متمایز میکند پای بند به اصول اخلاقی واسلامی است که حد ومرزی دارد .

     دردل همه افراد یک نور وجود داردمی توان آن را ، ایمان نامید اگر این نور نباشد سست اراده  و تسلیم نفسهای مختلف و..میشویم ولی این نور در قلب مردم من بیشتر نمایان است تا دیگر کشورها میدانی چرا؟ چون معتقد به اخلاقیات  وپای بند به اصول دینی هستند ویکباره تسلیم احساسات وقالب او میشوند.

          برایش حد ومرز قائل هستند وحصاری ازاعتقادات کشیده اند همانطور که درکشوراروپایی ارتباط زن ومرد به سادگی آب روان است بدون اینکه مقید به چیزی باشند شب وروز را با مرد مورد علاقشان با ماشین به گردش میروند وبی محا با مرد مجرد ومتاهل را در آغوش بگیرند؛ پس پای بند به چیزی نیستند وتسلیم نفس خود میشوند برای حریم زندگی خودارزش قائل نیستند ولی مردم من با و جود نور ایمان قلبشان به تپش میافتد و به یاد اصول اسلام می افتند خود را جمع جور میکنندو مسلط بر اعمالشان میشوند.

   سنتها و الگوها در کشور من معنی خوبی دارد اگر پای بند باشی پس فریاد میزنم ایران تو بهترین هستی با الگوها واعتقاداتت






تاریخ : جمعه 91/4/2 | 10:57 عصر | نویسنده : فاناز...!!! | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.